خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/09 - 13:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
موسوی لارگانی طی پیامی به مناسب روز قدس:

روز جهانی قدس روز اقتدار دنیای اسلام و نمایش اتحاد مسلمانان عالم است

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس طی پیامی به مناسبت روز جهانی قدس با بیان اینکه روز جهانی قدس روز اقتدار دنیای اسلام و نمایش اتحاد مسلمانان عالم است گفت: مسئله حمایت از قدس و فلسطین بعنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام در شرایط فعلی که اسرائیل جنایتکار بی حیایی را از حد گذرانده و با کشتار وحشیانه مردم ، مسلمانان جهان را داغدار کرده اهمیت بسیار ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در آستانه برگزاری آیین گرامیداشت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.



متن پیام به این شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم 



« ولا یطیٔون موْطیًٔا یغیظ الْکفّار ولا ینالون منْ عدوٍّ نیْلًا إلّا کتب لهمْ به عملٌ صالحٌ إنّ اللّه لا یضیع أجْر الْمحْسنین» ١٢٠/سوره توبه



فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این نوید را می دهد تا ملل آزاده و حق طلب سرتاسر جهان به تبعیت از فرمان آسمانی رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ، نفرت و انزجار خود از صهیونیست های ضد بشر و حمایت از قدس شریف را اعلان نمایند.



مسئله حمایت از قدس و فلسطین بعنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام در شرایط فعلی که اسرائیل جنایتکار بی حیایی را از حد گذرانده و با کشتار وحشیانه مردم ، مسلمانان جهان را داغدار کرده اهمیت بسیار ویژه ای دارد.



روز جهانی قدس روز اقتدار دنیای اسلام و نمایش اتحاد مسلمانان عالم است و فعالیت یکایک ما در عرصه فضای مجازی ، سیل خروشانی بر سر دشمنان اسلام خواهد بود.



اینجانب از یکایک ملت روزه دار ایران اسلامی به خصوص مردمان مؤمن استان اصفهان و دلاورمردان شجاع و شیرزنان عفیف روستاها و شهرهای شهرستان فلاورجان می خواهم همچون سالهای گذشته با زمان شناسی و درک فریضه معنوی و عبادی این روز ، پایه های توحش صهیونیستی را به لرزه درآورده و باعث دلگرمی مظلومان عالم شویم.



به امید نابودی کرونای اصلی اسرایٔیل و آل سعود



سید ناصر موسوی لارگانی

خادم مردم‌ بصیر و زمان‌شناس شهرستان‌فلاورجان در خانه‌ملت

ریٔیس مجمع نمایندگان استان اصفهان/



پایان پیام

  • کد خبر : 340891
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار